Activitats de lleure i formació no formal, inscripcions on-line i seguiment de tasques
Sorgit de la necessitat de poder gestionar les inscripcions als casals realitzats pel client, durant l'estudi d'implementació es va veure el potencial de l'aplicació i es va acordar gestionar totes les tasques adiministratives de l'entitat amb l'aplicació.
Des del portal alimentat per les dades gestiones des de l'aplicació es publiciten les activitats i els enllaços a les inscripcion on-line.
Les inscripcions estan dissenyades per passos i si no es té tota la informació a ma es pot deixar incomplerta i finalitzar-la més endevant
La comunicació per mail automàtica durant el procés d'inscripció manté als assistents informats de l'estat de la seva inscripció i des de direcció es podem fer comentaris o peticions si calgués.
Les sol·lititus d'inscripcions es podem signar directamente des del portal. Durant el periode de restriccions va ser crucial per fer-ho toto on-line i evitar el màxim de contacte social que no fos estrictament inprescindible.
Aquesta eina es fa servir per ls institucions públiques que promocinen algunes de les activitats per introduïr-hi les dades directament.
Es controla que el professionals encarregats de les activitats tinguin la documentació leagl en regla i es generen alertes en case que manqui documentació per part d'un profesional.
Els monitors tenen l'informació dels assistentes i sabem inmediatament les seves necessitats especials, i podem portar un contrl d'assitencia i de recollida dels assistents